گزارش تصويري:خيزعقاب های ایرانی براي خلق معجزه

گزارش تصويري:خيز استقلال براي خلق معجزه

  خيلي از اهالي فوتبال و كارشناسان گفته اند استقلال براي عبور از سد بلند اف سي سئول نياز به خلق حماسه يا معجزه اي دارد كه البته با حضور صد هزار نفري هواداران اين تيم در ورزشگاه شدني است اما به هر حال شايد جبران شكست بازي رفت  و صعود به فينال  آنچنان هم غير ممكن به نظر نرسد چرا كه اسقلالل پتانسيل زيادي هم در كادر فني هم در كادر بازيكنانش دارد كه با تكيه به هواداران نيروي دوچنداني پيدا مي كند.

تمرين استقلال از همين ديروز براي بازي برگشت مقابل اف سي سئول جدي شد.اين تصاوير هم مربوط به تمرين عسصر ديروز است:

 

1)هافبك امروز براي هافبك ديروز استقلال  توضيح مي دهد كه تيم بايد چطور بازي كند يا احتمالا چطور مي شود خط مياني اف سي سئول را از كار انداخت.آندو حتما بابت اينكه در بازي برگشت محروم است حسابي حرص مي خورد.

 

2)جواد نكونام طوري روي پاي برهاني رفته كه فكر مي كني قرار است در بازي برگشت همه كاره باشد و نقش ليدر تيمش را ايفا كند .اما همين كه او با وجود محروميت اينطوري جدي تمرين مي كند نشانه مثبتي است از يادگاري هاي خوبي كه او از اروپا با خودش به همراه دارد.

 

3)احتمالا همين جاست كه قلعه نويي خطابه قرايش را نثار بازيكنان حاشيه دار كرده:«آقاي فيسبوك، آقاي توئيتر،برادر اينستاگرام  به جاي فكر كردن به تيم عكس ميذاري  توصفحت ؟از اين به بعد همه اين چيزا ممنوعه،فقط بايد به فوتبالتون فكر كنيد...»

 

4)شايد احمد جمشيديان بالاخره در اين بازي به تركيب اصلي برسد چرا كه  خط مياني استقلال به شدت با كمبود بازيكن مواجه است.بايد ديد قلعه نويي به بازيكن محبوبش از ابتدا ميدان خواهد داد؟هر چند ظاهرا كاورپوش ها نفرات اصلي نيستند و آن وقت فيكس بودن نيكي عجيب به نظر مي رسد.

 

5)پژمان منتظري طوري توپ را دستش گرفته كه انگار حواسش به قصد توپ قاپي نكونام هست و قرار است با يك حركت ناگهاني كاپيتان تيم ملي را ضايع كند.حيف كه فريم بعد را نداريم.

 

6)فرهاد مجيدي مثل هميشه با انگيزه و آماده به نظر مي رسد.مجيدي خيلي دوست دارد اين بار  رسيدن به فينال و دستيابي به قهرماني آسيا را با تيم محبوبش  جشن بگيرد.آيا فرهاد در بازي برگشت فيكس مي شود؟

 

7)امير قلعه نويي عينك آفتابي اش را برداشته تا با يك حركت نمايشي توپ را استپ كند.در همان لحظه آندو كه آمده بابت تمرين نكردنش توضيح دهد به ابراز احساسات هواداران پاسخ مي دهد تا اين تصوير خاص اينچنين شكل بگيرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:, | 20:0 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح